U bent hier: >> Nu online: jaarverslag 2019 Indonesië Mission | Verre Naasten

Nu online: jaarverslag 2019 Indonesië Mission | Verre Naasten

‘Ik wil God dienen, waar dan ook,’ vertelt Friska Dewi (24 jaar) uit Peranuk, op Kalimantan Barat. Vorig jaar haalde ze haar diploma voor godsdienstlerares en ondersteunt nu de evangelist in Peranuk bij zijn werk. Petrus Tebumuku (40 jaar), evangelist in Wanggemalo (Papoea), vertelt: ‘Ik ben vastbesloten om hier door te gaan met het delen van Gods goede nieuws. Het evangelie is mijn troost en aanmoediging.’

Zomaar twee inspirerende getuigenissen die te lezen staan in ons jaarverslag over 2019. En dat is precies de reden waarom we ons jaarverslag als Naast-editie verspreiden. Want natuurlijk willen we de kerkleden in Overijssel graag vertellen en – in beelden en cijfers – laten zien wat we met hun bijdragen hebben kunnen doen in Indonesië. Maar bovenal willen we graag een inkijkje geven in Gods wereldwijde kerk. Want wat is het inspirerend en bemoedigend om te ontdekken dat Jezus’ licht wereldwijd mag schijnen!

Online
Deze regionale editie van Naast verschijnt in een bijzondere tijd… Nu er geen ‘gewone’ kerkdiensten gehouden mogen worden, publiceren we ons jaarverslag vooreerst in digitale vorm. Blader ‘m door via onze website: www.indonesiemission.nl/naast.

Corona
Volg ook onze Facebook-pagina voor regelmatige corona-updates uit Indonesië (www.facebook.com/indonesiemission) en het liveblog van Verre Naasten voor de impact van de corona-uitbraak op ‘verre naasten’: www.verrenaasten.nl/coronavirus.

april 2020 (jaarverslag 2019)